søndag 19. juni 2011

Så smått begynt på pakkingen..

Idag har jeg endelig så smått begynt koffertpakkingen for avreise Egypt. Er jo bare fem dager til avreise så kan vel ikke si at det er for tidlig, vil ikke stå å stresse dagen før for så å finne ut om jeg har husket og alt å finne ut at jeg har glemt ditt, glemt datt og skulle gjort både det ene og det andre. Jeg skal i allefall ikke stå 2-3 dager før avreise og vaske på klær som om jeg ikke skulle ha gjort noe annet... 

- Derfor begynner jeg idag..

Så nå skal første vaskemaskin av sikkert mange flere settes på. Klær jeg vil ha med er lagt frem, samt en liten "kanskje haug" av ting jeg ikke vet om skal få være med til sol og varme.. Skal ikke ta med meg for mye ned - eller jeg skal prøve å ikke ha med for mye ned.. Så foreløpig består kofferten min av et håndkle og noe annet småplukk, mens nesten alt annet ligger klar til å pakkes ned, må bare få litt system i rotet. Så får vi bare krysse fingrene for at siste innkjøp før ferien dumper ned i postkassen innen fredag kl 16 !

HEIA FKH  1- 0 foreløpig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar