søndag 5. juni 2011

Egypt snart, thailand neste?

Nå er det mindre enn 3 uker til vi fyker avgårde til Egypt, kjenner jeg gleder meg mer og mer og at det virkelig nærmer seg til avreise! Lykke! Så en dag skal vi vel alle møtes for å planlegge litt hva som skal skje og sånn, eventuelle utflukter vi skal på så får undersøke litt på nett til dess. Kjenner det begynner å krible i fingrene etter å finne ut hva jeg skal pakke med og finne fram ting, meeen det er nok litt for tidlig enda.. 


Kanskje det blir en tur til Thailand på oss i år og, er ikke helt 100% sikkert enda, men vi har begge veeeldig lyst til å reise dit. Den store billettjakten er i allefall i gang og vi har funnet mange og lett blant mange, alle lå ca på samme pris, men i går tror jeg min bedre halvdel traff blinkskudd på det området. Kan ikke si det frister mindre å reise da akkurat ;-) Blir et "travelt" reiseår på oss i år i såfall. I mars var det Dubai, nå snart Egypt og seks uker etter hjemkomst derfra så er det kanskje avreise til Thailand igjen! Har hørt det skal være så fint der! (I allefall om en ser bort fra maneter, giftige insekter og slanger...) Føler det er mange som har reist verden rundt i år og de snakker så masse om hvor fantastisk det er, og vi får ikke mindre lyst til å reise av det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar