mandag 20. juni 2011

Puh !

Pheeeew ! Deilig å være ferdig med dagens treningsøkt. I dag var det masse nye øvelser så det var jo kjekt og moro å gjøre mange av de ulike øvelsene på andre måter. Så nå er armer, skuldre, rygg, mage, lår, rumpe, legger, bryst gått gjennom en real treningsøkt. Så spørs på morgendagen hva som skal trenes i morgen - får krysse fingrene for at jeg ikke er altor støl og kan trende kondisjon og intervall trening og kanskje noe styrke. Vil man komme i form så må det jo trenes !

Det har seg nemlig slik at jeg har satt meg et mål om at jeg skal bli aktiv innen friidrett igjen, men må bare trene meg opp litt først... Og til jul er jo den nye hil-hallen ferdig så da blir det sikkert innendørs trening der og forhåpentligvis begynne å satse mer på teknikk i tillegg. Så får jeg prøve meg på et stevne til høsten eller vinteren bare for å se hvordan jeg ligger an. Er virkelig spent på hvor jeg "ligger i løypa" når det gjelder friidrett, men vet jeg må arbeide hardt om jeg skal kunne klare å oppnå noe innen friidrett !

En av mine favoritt idrettsgrener - hekkeløp. Bildet er lånt fra Google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar