søndag 15. mai 2011

Walk like an Egyptian, eh oh eh oh..

Det skal jeg om ca. 1,5 måned og jeg gleder meg noe enormt! Skal bli herlig med litt sol, varme og bading etter en måned med eksamenskjør og forhåpentligvis en del jobbing før jeg reiser med min kjære og noen gode venner til Egypt. Satser på det skal blir "härligt, härligt" og ikke så mye "farligt, farligt" ;-) De to ukene skal i allefall nytes!

Jeg har aldri vært i Egypt før så jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente. Jeg ser jo på turen med positivt syn og det skal bli spennende og se hvordan Egypt faktisk er. Så hvis noen har noe å anbefale hva som bør ses og oppleves i Egypt, tell me! Jeg vil vite alt av hva som er verdt å besøke og oppleve mens man er der nede - forsåvidt også hva som bør unngås mens vi er der nede. Så dersom du har vært i Egypt, feel free to enlighten me :-) Ri på kamel, besøke pyramider og sphinxen er vel noe det de fleste ønsker når de først er i Egypt ?

http://levanttours.com/wp-content/uploads/2010/04/photo_lg_egypt.jpg
http://media.readersdigest.com.au/dynamic/83/11/92/sphinx.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar