torsdag 19. mai 2011

Eksamen nr. 2 av 4 overstått !

Nå er jeg ferdig med 2 eksamener og har "kun" 2 igjen. Nå er det organisasjonspsykologi og ledelse, samt finansregnskap igjen. Er en uke til neste eksamen og jeg har 2 bøker jeg må gjennom, har heldigvis allerede lest noen kapitler, så håper jeg får lest en del til, samt gjort pensumoppgavene. Jeg skulle helst likt å slappe heeelt av idag og tenkt på alt annet enn eksamen, men hei, det er jo bare 2 uker igjen cirka før jeg ferdig med nok et semester. Tiden flyr jo avgårde!

Akkurat en uke igjen til neste eksamen, og akkurat en uke til jeg fyller 20. Så jeg er så heldig jeg at jeg får starte dagen min med 4-5 timer eksamen :D Men som mine venner sier, det er jo bedre å ha eksamen på bursdagen min enn å ha eksamen dagen etter sånn at jeg må sitte inne og lese hele dagen, og det er jo sant, glad jeg slipper det ;) Så mitt lesestoff en uke fremover nå er "psykologi i organisjon og ledelse" og "perspektiver på ledelse".

For å si det sånn, skal bli deilig og få eksamenene overstått, og tre uker etter det reise på ferie til sol og varme i Egypt med min kjære og gode venner !

Satser på litt avslapping om fem uker altså. Herlig å tenke på at det faktisk bare er fem uker til vi reiser..!
http://moviesworth.net/kirebo/wp-content/2009/03/syden.jpg
Og kanskje en liten paraplydrink i hånda bare for å sette prikken over i´en..
http://www.rubinara.se/blog/wp-content/2009/06/bld201a.jpg
Lykke til på alt som heter eksamener, jobb, fagrpøver og alt det som er for mange nå fremover ! : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar