lørdag 7. mai 2011

Dagens "interessante" gjøremål

Dagens gjøremål, rettere sagt det som står på dagplanen for idag er mikroøkonomi ettersom jeg har min første eksamen for dette semesteret på tirsdag. Det kan jo bli spennende..! Vel, jeg har fått gjort unna 4 sett med regneverkstedoppgaver, men har en litt igjen fortsatt:

 - Få gjort studiekrav 1 en gang til.
 - Få gjort studiekrav 2 en gang til.
 - Kjøre ut for å kjøpe formelsamling, enten en liten eller stor..
 - Notere ned regler og formler vi bruker fra notater og hefter slik at jeg kan ha alle de samlet på ett sted.

Håper jeg får gjort alt dette idag. Blir nok en mindre interessant lørdag, men da får jeg gjerne gjort meg helt ferdig imorgen med det jeg vil ha gjort og da kan jeg kanskje slappe litt mer av dagen før eksamen og bare lese gjennom og gå over ting..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar