torsdag 26. mai 2011

Min 20 årsdag!

I dag fyller jeg 20 år, weeehu! Selv om starten på dagen kanskje ikke var den aller beste med fem timer eksamen i organisasjonspsykologi og ledelse, så har dagen deretter bare vært super! Krysser fingrene for at eksamen gikk bra !


Så idag har jeg vært på polet og handlet bare fordi jeg kan! Deretter hjem og hatt familieselskap og hatt masse kjekt besøk. Fått masse kjekke bursdagsmeldinger, noe jeg setter virkelig pris på. Fikk blant flere ting også spillet "kortskalle" som jeg ønsket meg og spilte det med pappa og Cathrine og fikk oss en god latter. Fikk også kjempe fine roser og en bamse på døren fra min kjære <3 Så nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Får ferie dagen med kjæresten imorgen : ) Tusen takk alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar