torsdag 18. august 2011

Thailand om 2 dager !

Kun to dager igjen til jeg å min kjære retter nesa mot Oslo Gardemoen før den videre rettes mot Thailand. KUN 2 dager igjen - og jeg har enda ikke pakket kofferten, har vel egentlig ikke begynt helt heller... Who would have known? Er vel mentalt forberedt på hva jeg skal ha med og ikke, så har vel det meste klart sånn sett. Et par ting som må vaskes først, men det er fort gjort forhåpentligvis. Ellers er det noen småting som må kjøpes inn før vi kan si oss helt klare og ferdig pakkede.. Må nesten pakke så lite som mulig dersom vi skal ha plass til det vi eventuelt handler når vi er der nede - selv om det ikke akkurat er liten plass i min store gode koffert... ;-)

Siste værnytt fra Thailand som er meldt er sol, regn, torden, men godt og varmt med 27 grader klokken kvart over 8 om kvelden. Godt at det er lette sommerklær vi kan pakke med oss ! Så må jeg bare huske å skrive ut billettene.... Håper vi får tid til å gjøre det meste av det vi har blitt anbefalt å gjøre mens vi er i Thailand - er visst veldig mye spennende og oppleve ! :D

Koh Talu - en øy ikke så langt fra der vi skal være.
Cha Am
Cha Am



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar