torsdag 4. august 2011

Söver du? Nai jai skroor !

Det kan sies! Idag har jeg ikke ligget på latsiden, har vært oppe siden åtte, halv ni tiden og vært på farten helt siden.. Puh! Nå har jeg skrudd i flere hundretalls skruer og endelig etter flere timer er jeg ferdig! Nå er jeg sliten i håndledda - ja tross i at jeg har brukt elektisk drill (!) - et par vannblemmer er sikkert å vente men jeg er fornøyd og blid med å være ferdig og vite at et stk terasse er på vei mot å bli ferdig og jeg er med på å skru den sammen !

Nå venter jeg på mammas blomkålsuppe, før jeg skal fortsette videre med andre ting som innebærer rydding, støvsuging, osv osv.. Ville hjelpe min far med å male litt også, men det var jo bare "litt" igjen for idag så det gikk fint, det kunne han ta selv.. Nå som sola kom også hadde det jo vært supert å vært ute og malt, ikke inne å rydde.. Pyttpytt, begge ting må gjøres likevel så det er bare til å brette opp armene og begynne !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar