lørdag 15. oktober 2011

THAILAND HØSTEN´11 I BILDER

Begynner så smått med et lite bildedryss fra den fantastiske thailand turen vi var på i august og september - det er virkelig et land hvor det er så mye å se så mye å oppleve !! Den fargerike maten, det smilende folket, livet i gatene, alle de små butikkene, dyrene og ja - alt hva Thailand har å by på ! Bilder sier så mye mer enn tusen år - alt jeg vil si er at turen var fantastisk !

Hagen utenfor Sofitel i Hua Hin

Fiskehavnen i Cha Am.
Meg og en elefant-hekk.

Ganske stilig må jeg si !

Fugler på tur..

Største "elefanten" jeg har sett ! Utenfor blomster hagen foran Sofitel i Hua Hin.

Koh Talu

Koh Talu

Koh Talu

Koh Talu

Koh Talu

Koh Talu - det regnet litt..

Koh Talu

Koh Talu

Var masse søte katter på Koh Talu

Kjærestetid <3

Koh talu

Floating market nær Bangkok.

Floating market

Trafikkert floating market

Handel i floating market !

Sticky rice og mango var å få kjøpt fra passerende båter - yummi!
Krydder i stort og smått og i alle regnbuens farger :-)


En del av suiten vi bodde på :-)

Rullekake på Starbucks..

Drakk min første drikk fra Starbucks - Kakao med krem, namnam!

Kveldsmaten vi fikk levert til rommet vårt på Hansat :-)
Besøkte Tigertempelet i Kanchanaburi

Christer blir kjent med tigrene

Jeg ble kjent med tigerungene - fikk holde de og mate de og det er
desidert en av de beste opplevelsene jeg har !
Kommer flere bilder av disse søte små tassene i et eget innlegg

Så her er noen smakebiter på en del av det vi gjorde i Thailand. Kommer flere oppdateringer fra Thailand siden - blant annet:
- One night in Bangkok !
- Hva å oppleve i Thailand !
- En dag i Tigertemplet - MASSE BILDER !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar